Quantum Touch

Klachten die met Quantum Touch kunnen worden behandeld, zijn onder andere:

• Tenniselleboog, carpaal tunnelsyndroom
  • Menstruatieklachten
  • Maag- en darmklachten
  • Nek- en schouderklachten, tevens RSI (CANS-klachten)
  • Klachten ten gevolge van stress
  • Vermoeidheid

Quantum Touch® (QT) is een methode waarbij gebruik gemaakt wordt van een zeer lichte aanraking. Daarmee kun je het zelfherstellend vermogen van het lichaam versnellen. Naast herschikking qua structuur worden pijn en ontstekingen snel verminderd, terwijl organen, systemen en klieren in evenwicht
worden gebracht.

Meer over Quantum Touch

QT is een techniek waarbij je d.m.v. te focussen de levensenergie weet te versterken. Dit wordt gecombineerd met verschillende soorten ademhalings- en lichaamsbewustzijnstechnieken. Door de behandelaar wordt een hoog trillingsveld rondom een verstoorde plek gecreëerd. Deze hoogfrequente trilling zet het zelfherstellend vermogen in werking, precies daar waar het lichaam het nodig heeft. QT spoort het lichaam (met name botten en gewrichten) aan om de oorspronkelijke stand weer in te nemen.

Hierdoor ontstaat ontspanning in het gehele gebied en dat levert vaak meteen verbetering op. QT wordt toegepast bij behandeling van de heupen, de rug, de nekwervels enz. Maar ook voor pijn die langer geleden door een trauma (ongeval, val) is ontstaan, is QT een goede behandeling.  QT is een prettige aanvulling op de overige therapievormen.